План заходів щодо запобігання та протидії булінгу
ПЛАН
заходів щодо запобігання та протидії булінгу (цькувавання)
на 2024-2025 навчальний рік
№ з/п |
Найменування заходів |
Відповідальні за виконання |
Строк виконання |
|
СПРИЯННЯ ЗАПОБІГАННЮ ТА ПРОТИДІЇ БУЛІНГУ (ЦЬКУВАННЮ)
|
||||
1 |
Підготовка наказу « Про затвердження плану заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню)у 2024-2025 навчальному році» |
Заступник директора з ВР |
Вересень |
|
2 |
Підготовка наказу «Про створення комісії з розгляду випадків боулінгу в закладі освіти» |
Заступник директора з ВР |
Вересень |
|
3 |
Проведення нарад з питань профілактики булінгу (цькування), про захист дітей від усіх форм насильства та жорстокого поводження на 2023-2024 навчальний рік |
Заступник директора з ВР |
Протягом року |
|
4 |
Проведення інформаційно-просвітницьких заходів в рамках Всеукраїнського тижня протидії булінгу |
Класні керівники |
Вересень |
|
5 |
Формування навичок здорового способу життя серед дітей та молоді, толерантного ставлення до дітей під час освітнього процесу |
Педагогічний колектив |
Постійно |
|
6 |
Виступ на загальношкільних батьківських зборах з профілактики булінгу (цькування) в учнівському колективі. |
Практичний психолог, соціальний педагог |
Протягом року |
|
7 |
Проведення занять з елементами тренінгу для старшокласників із розвитку навичок спілкування та мирного вирішення конфліктів |
Практичний психолог, соціальний педагог |
Протягом року |
|
8 |
Година спілкування (1-4-й класи) «Якщо тебе ображають» |
Класні керівники 1-4 класів |
Жовтень |
|
9 |
День Смайлика в закладі освіти « Посміхайтеся частіше один одному»
|
Практичний психолог, педагог організатор
|
Вересень |
|
10 |
ДеньДружби в закладі освіти «У дружбі наша сила» |
практичний психолог, соціальний педагог |
Жовтень |
|
11 |
ДеньТолерантності в закладі освіти «Будьмо толерантними» |
Практичний психолог, соціальний педагог |
Листопад |
|
12 |
Ден ьДоброти в закладі освіти «Велика сила доброти» |
Практичний психолог, соціальний педагог, педагог організатор |
Листопад |
|
13 |
Година спілкування для учнів середніх і старших класів«Ні! насильству» |
Класні керівники 5-10 класів |
Грудень |
|
14 |
Практичне заняття «Вчимося дружити» |
Практичний психолог |
Вересень
|
|
15 |
Проведення бесід, правових, роз’яснювальних годин, лекцій, засідань за «круглим столом», тренінгів, вікторин, оформлення виставок, тощо щодо попередження булінгу в освітньому середовищі та кібербулінгу |
Заступник директора з ВР ,класні керівники, педагог-організатор |
Протягом року |
|
16 |
Онлайн моніторинг безпечного освітнього середовища (7-11 класи) |
Практичний психолог |
Листопад
|
|
17 |
Групова консультація «Не мовчи, якщо тебе ображають» (5-6 класи) |
Практичний психолог |
Листопад
|
|
18 |
Проведення інформаційно-просвітницьких заходів в рамках щорічної Всеукраїнської акції «16 днів проти насилля»( за окремим планом, включаючи заходи, спрямовані на протидію булінгу) |
Заступник директора з ВР , класні керівники, педагог-організатор
|
Листопад - грудень |
|
19 |
Практичне заняття «Як не стати жертвою булінгу» ( 7-8 класи) |
Практичний психолог |
Листопад-грудень |
|
20 |
Проведення ранкових зустрічей з метою формування навичок дружніх стосунків (1-4 класи) |
Класоводи 1-4 класів |
Постійно |
|
21 |
Проведення опитування здобувачів освіти, їх батьків «Безпечне освітнє середовище» |
Заступник директора з ВР, класні керівники |
Жовтень - квітень |
|
22 |
Проведення зустрічі з представниками відділу ювенальної превенції ГУ НП України |
Соціальний педагог Класні керівники |
Протягом року |
|
23 |
Проведення Тижня правової освіти (за окремим планом |
Заступник директора з ВР, класні керівники, педагог-організатор |
Грудень, березень
|
|
24 |
Проведення соціометричних досліджень з метою виявлення ізольованих учнів (3-11 класи) |
Соціальний педагог
|
Протягом року |
|
25 |
Батьківський всеобуч «Кібербулінг. Як уберегти дитину» |
Класні керівники |
Лютий
|
|
26 |
Проведення індивідуальних та групових консультацій з птиань насильства та булінгу для учасників освітнього процесу
|
Практичний психолог |
Протягом року |
|
ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СТВОРЕННЯ БЕЗПЕЧНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА
|
||||
1 |
Оновлення інформації на сайті навчального закладу з питань запобігання булінгу в освітньому середовищі |
Заступник директора з ВР, педагог-організатор |
Вересень |
|
2 |
Проведення нарад з педагогічними працівниками та технічним персоналом з питань профілактики булінгу про захист дітей від усіх форм насильства та жорстокого поводження |
Заступник директора з ВР, практичний психолог |
Жовтень, квітень |
|
3 |
Обговорення та прийняття правил поведінки в класах, оформлення правил у вигляді наочних стендів, презентацій |
Класні керівники |
Вересень |
|
4 |
Організація постійного чергування в місцях загального користування(їдальня, коридор, роздягальня, шкільне подвір’я) |
Заступник директора з ВР, чергові вчителі |
Постійно |
|
5 |
Підготовка звіту про виконання заходів щодо виконання плану заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу |
Заступник директора з ВР |
Травень- червень |
|
ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК ТА ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ |
||||
1 |
Підготувати методичні рекомендації для педагогів: з вивчення учнівського колективу; з розпізнавання ознак насильства різних видів щодо дітей |
Заступник директора з ВР |
Жовтень |
|
2 |
Проходження курсів педагогічними працівниками з питань протидії булінгу (цькування) |
Заступник директора з ВР |
Протягом року |
|
3 |
Засідання МО класних керівників « Робота класних керівників з профілактики булінгу, правопорушень, злочинності та бездоглядності» |
Заступник директора з ВР, практичний психолог , класні керівники |
Березень |
|
4 |
Проведення консультування класних керівників із проблемних ситуацій |
Практичний психолог |
Протягом року |
|