План виховної роботи на І семестр
«Погоджую»
Заступник директора НВР
О.В. Харковенко
«01» вересня 2022 р.
План
виховної роботи
Ліцею с. Тростянчик
на І семестр
2022-2023 навчального року
Виховання - важлива справа,
ним вирішується доля людини.
Система виховної роботи закладу заснована на ідеї педагогіки життєтворчості, сприяє становленню і розвитку особистості школяра, створенню ситуації успіху та самореалізації дитини. У закладі створено громадсько-освітній простір виховання дітей: виховання в атмосфері добра і творчості, взаємодопомоги і взаємоповаги, що дає суспільству модель ціннісних відносин.
Основними принципами виховання є:
- гуманістичний принцип, що полягає у визнанні людини найвищою цінністю, розумінні дитини, доброзичливому ставленні до неї, довірі, прийнятті дитини такою, якою вона є, зміні її поведінки через позитив;
- індивідуальний принцип утверджує унікальність і неповторність кожної дитини, визначає її інтереси, потреби у житті;
- альтруїстичний принцип виявляється у безкорисливій любові і турботі про іншу людину;
- принцип неперервності, який характеризує процес виховання як такий, що триває протягом усього життя людини;
- принцип цілісності за яким консолідує зусилля усіх суб’єктів виховання в одну систему;
- принцип наступності, що забезпечує передачу із покоління в покоління досвіду засвоєння гуманістичних цінностей, які є базисом виховання і розвитку дитячої особистості;
- принцип культуровідповідності за яким здійснюється виховання гуманістичних цінностей відповідно до культурних умов суспільства;
- принцип природовідповідності, тобто виховання дітей з урахуванням їх індивідуальних особливостей, темпераменту, якостей, нахилів, здібностей, вікових особливостей, природних умов, соціального оточення, народних традицій тощо;
- принцип педагогічної компетентності, що полягає у доцільному використанні педагогічних форм, методів, доборів змісту, педагогічній тактовності;
- принцип стимулювання визначається вірою у сили і здібності дитини, її здатність досягти високих результатів, заохочення до самоорганізації, самовиховання і самовдосконалення;
- принцип життєвої творчої самодіяльності передбачає становлення особистості учня як творця свого життя, який здатен приймати особисті рішення, і нести за них відповідальність, повноцінно жити й активно діяти, постійно самовдосконалюватися, адекватно і гнучко реагувати на соціальні зміни;
- принцип оздоровчої спрямованості визначає здоров’язбережувальні компетентності як основи формування в учнів закладів освіти відповідального ставлення до власного здоров’я;
- соціально-педагогічне партнерство як оптимізація спільної діяльності на основі діалогової взаємодії і узгодженої співпраці між різними соціальними інститутами у соціальному захисті, супроводі, соціально-педагогічній підтримці вразливих категорій сімей та дітей, інших цільових груп; координація дій педагогічних, виробничих колективів, сім’ї, громадськості з питань навчання і виховання дітей, підтримки формальної, неформальної та інформальної видів освіти, а також різних форм освіти: інституційної (очна, заочна, дистанційна, мережева) та індивідуальної (екстернатна, сімейна, педагогічний патронаж, на робочому місці);
- міжсекторальна взаємодія розкривається як регулярні спільні заходи організацій громадянського суспільства і владних структур у побудові загальнонаціональної системи виховання, реагуванні на глобалізаційні виклики, подоланні складних соціально-педагогічних явищ; як спільне здійснення соціально важливих програм; підтримка кращих соціально-педагогічних ініціатив; як участь громадськості у формуванні та реалізації державної сімейної та молодіжної політики.
Компетентнісний потенціал виховання |
||
№ п/п |
Ключова компетентність |
Ціннісні ставлення та практичні здатності
|
1 |
Спілкування державною (і рідною мовою у разі відмінності) мовами |
Ціннісне ставлення: – усвідомлення ролі рідної (державної) мови як механізму національної і етнічної самоідентифікації, збереження світового мовного різноманіття, способу збереження культурних традицій і стратегій, аудіо- та візуалізацію культурного різноманіття свого народу; - любов до українськоїмови; – усвідомленняроліукраїнськоїмовив особистому житті, а також у житті нації і держави; – спілкуванняукраїнськоюмовою у школі та поза школою
Практична здатність: – розумітиукраїнську мову; – послуговуватися державною мовою в різноманітнихжиттєвихситуаціях та дотримуватися мовного етикету; – застосовуватирізноманітнікомунікативністратегіїзалежновід мети спілкування; – формулювати чітко думки, дискутувати, наводити аргументи, відстоювативласну думку; – уміти правильно викоритовувати термінологічний апарат,спілкуватися в процесі начально-пізнавальної діяльності; –розвʼязувати конфлікти за допомогою спілкування; –популяризуватиідеїгуманізма, добра та краси;
|
2 |
Спілкування іноземними мовами |
Ціннісне ставлення: - усвідомлення ролі іноземної мови як механізму глобалізації, як запоруки зручності самореалізації в умовах закордоння; – ціннісне ставлення до культурних надбань різних народів, соціальної рівності; – позитивне сприйняття інакшості та інтерес до культурних відмінностей; – толерантне ставлення до представників різних народів і культур; – запобігання проявам ксенофобії, нетерпимості і расизму
Практична здатність: – готовність прийняти представників інших культур такими, якими вони є; – знати і за потреби спілкуватися мовами інших народів; – володіти навичками міжкультурної взаємодії; – запобігати міжетнічним і міжкультурним конфліктам; – уміти розв’язувати конфліктні ситуації та знаходити компроміси |
3 |
Математичнакомпетентність
|
Ціннісне ставлення: – усвідомлення важливості математичного мислення та математичних знань у життєдіяльності людини; – розуміння цілісної картини світу, закономірності розвитку суспільства, людських відносин, небезпек у застосуванні маніпулятивних технологій; – дотримування логіки і послідовності у мисленні та діях; – протистояння маніпулятивним впливам
Практична здатність: – розвиватикритичне мислення; – аналізувати, систематизувати і сентизувати інформацію; – установлювати причиново-наслідкові зв’язки; – виокремлювати головні та другорядні цілі, ризики поведінки, ризиковані життєві ситуації й обирати шляхи їх вирішення |
4 |
Компетентності у природничихнауках і технологіях
|
Ціннісне ставлення: – розширення і поглиблення знань про предметний світ, сферу людських відносин та про себе; – критичнеоцінювання результатівлюдськоїдіяльностіуприродномусередовищі
Практична здатність: – готовність до саморозвитку і опануваннясучасними технологіями; – використовувати сучасні технології у своїй діяльності; – брати участь у дослідній і проектній діяльності |
5 |
Інформаційно-цифровакомпетентність
|
Ціннісне ставлення: – здійснення пошукової діяльності та виконання задач за алгоритмом; – уміння працювати з різними Інтернет-ресурсами; – розпізнавання достовірних і недостовірних джерел інформації; – протистояння Інтернет-агресії, Інтернет-булінгу тощо
Практична здатність: – уміти викоритовуват ирізні способи пошуку корисної інформації в довідникових джерелах (зокрема,за допомогою інформаційно-комунікативних технологій), критично мислити в процесі збору та обробки інформації; – дотримуватисяетикету; – критичновідбірати Інтернетінформацію; – дотримуватися правил безпеки в Інтернет мережі та здатність протистояти інтернет-ризикам та маніпулятивним технологіям у ЗМІ та рекламі, соціальних мережах, комп’ютерних іграх |
6 |
Уміннявчитисявпродовжжиття
|
Ціннісне ставлення: – визначення метитацілівласного життя і діяльності, планування йорганізація життя; – визначення близьких, середніх і далеких перспектив, розроблення стратегії життя; – уміння працювати самостійно і вкоманді; – користування різнимиджереламиінформації; – розширення знаннєвої та емоційної сфери, власні уявлення про життя; – застосовуваннярізних поведінкових і комунікативнихстратегій відповідно до мети діяльності та конкретної ситуації
Практична здатність: – уміти моделювати власний освітній розвиток, аналізувати, контролювати, корегувати й оцінювати результати освітньої діяльності; – прагнути оволодівати новими знаннями та навичками; – готовністьудосконалювати свої моральні,морально-вольві якості та навички поведінки впродовжжиття; – розуміти необхідності роботи над собою |
7 |
Ініціативність і підприємливість
|
Ціннісне ставлення: – аналізування життєвих ситуацій; – презентування власної ідеї та ініціативи; – формулюваннявласнихпропозицій, рішень; – виявлення лідерських якостей; – усвідомлення ціннісного змісту грошей, праці і рівності прав людей, праці батьків; – засудження споживацького способу життя та трудової експлуатації дітей
Практична здатність: – готовністьбративідповідальністьза себе та інших; – розвивати моральні якостідля успішноїпрофесійноїкар’єри; – брати участь у шкільних заходах, волонтерській діяльності, у трудових десантах і благодійних акціях |
8 |
Соціальна та громадянськакомпетентності
|
Ціннісне ставлення: – усвідомлення змісту понять «громадянин»,«патріотизм», «військово-патріотичне виховання», «готовність до захисту Вітчизни» як важливих складників життєдіяльності людини; – усвідомлення конституційного обовʼязку щодо громадянських прав та захисту суверенітету і територіальної цілісності України; – бажання брати участь у різних формах позакласної та позашкільної роботи військово-патріотичного спрямування; – участь у шкільному самоврядуванні і в дитячих громадських об’єднаннях
Практична здатність: – володітинавичками допомоги, самодопомоги, захисту та виживати в складних умовах; – готовність захищати Батьківщину; – дотримуватися конституційних норм, повага до державних символів, законів України; – гуманно ставитися до інших людей, бути здатнимдо альтруїзму, співчуваття, емпатії; – цінувати і поважати свободу інших, право на вибір та власну думку; – поважати гідність кожної людини |
9 |
Обізнаність та самовираження у сферікультури
|
Ціннісне ставлення: – ідентифікація себе як представникапевноїкультури; – визначення ролі і місцяукраїнськоїкультури в загальноєвропейському і світовому контекстах; – використаннякультурногодосвіду в життєвихситуаціях; – долучення до творчості, висловлюючивласніідеї, спираючись на досвід і почуття та використовуючивідповіднізображувально-виражальнізасоби
Практична здатність: – поціновувати культурні здобутки людства та інтерес до них; – бути відкритим до культурного діалогу; – потреба у творчій діяльності, яка би відповідала здібностям і нахилам |
10 |
Екологічна грамотність і здорове життя
|
Ціннісне ставлення: – усвідомлення природи, як джерела свідомості і духовності; – усвідомлення людини як частини і результату еволюції природи; – усвідомлення діяльності людини й її потреб як чинника руйнування довкілля; – формування ставлення до природи,як універсальної цінності; – визнання за об’єктами природи права на існування незалежно від привнесеної користі; – усвідомлення значущості здорового способу життя, фізичної підготовки та фізичного розвитку для повноцінного житття людини
Практична здатність: – уміти виокремлювати екологічний контекст будь-якого виду діяльності; – формувати практичні навички екологічно безпечної поведінки (вміти обирати діяльність, що наносить найменшої шкоди природі); – уміти застосовувати позитивні надбання народних традицій та етнічної культури у ставленні доприроди й побутовійдіяльності. |
Основними завданнями виховної роботи на 2022-2023 навчальний рік є:
- Виховання в учнів любові до свого народу, патріотичного ставлення до своєї держави, його мови, традицій, народних ремесел; виховання любові до праці, почуття дбайливого, бережливого ставлення до шкільного майна; виховання почуття відповідальності за доручену справу та бережливого ставлення до природи.
- Здійснення правового виховання дітей, ознайомлення їх з правовою відповідальністю, окремими статтями Кримінального Кодексу України, зацікавлення дітей читанням періодичної преси, переглядом телепередач з наступним обговоренням цих матеріалів на інформаційно-пізнавальних годинах.
- Зміцнення здоров’я дітей, сприяння їх сумлінному ставленню до уроків фізичної культури, спортивних секцій, ранкової зарядки; організація екскурсій та походів.
- Виховання поваги до вчителів, батьків та старших людей.
Вересень
Місячник національного виховання
Ціннісне ставлення до України, її народу
Загальношкільні виховні заходи |
Класні виховні справи |
Дата проведення |
Ключова компетентність |
Клас |
Відповідальні |
||||||||||
І тиждень 01.09.-09.09 -- Тиждень зарубіжної літератури |
|||||||||||||||
1. Свято Першого дзвоника «Шкільна родино, нас вітай! Свій 1 клас ти радо зустрічай!».
2. Тиждень, присвячений Дню незалежності України «Ми українці – гордий народ нескореної країни». Флешмоб «Ой, у лузі червона калина…».
3. Міжнародний день грамотності. Написання диктанту. 4. 160 років від дня народження О'Генрі (Вільяма Сідні Портера) (1862 – 1910), американського письменника.
|
1.Перший урок. 2.Вибори органів учнівського самоврядування у класному колективі, розподіл доручень. 3.Планування роботи на перший семестр. 4. Створенні стінгазети «Наші літні канікули у світлинах». 5.Створення графіка чергування учнів по школі. 1. ТКГ :Виховна година «Незалежність: шлях боротьби незламного народу». 2. Участь у флешмобі та холлі фесті.
1.Написання диктанту.
-Акції по класах „Атрибутика класу”, „ Діловий костюм школяра”. -Виготовлення карт-схем руху до школи та додому.
|
01.09.
01.09.-09.09
08.09.
11.09. |
Обізнаність та самовираження у сфері культури. Уміння вчитися впродовж життя
Соціальна та громадянська компетентності
Спілкування державною (і рідною мовою у разі відмінності) мовами |
1-11кл. 5-11кл.
5-11кл.
5-11кл.
8-11кл. 1-11кл.
1-11кл.
7-11кл.
5-11кл.
5-11кл.
1-11кл. |
ЗВР Педагог-організатор Класні керівники |
||||||||||
ІІ тиждень 12.09.-16.09 -- Тиждень фізичного виховання |
|||||||||||||||
1. День українського кіно. Кінотеатр під відкритим небом.
2. День фізичної культури і спорту. Змагання «У нас завжди одна дорога –йдемо вперед до перемоги».
|
1. Вечір релаксу. Перегляд улюблених фільмів під відкритим небом.
1. Участь у спортивних змаганнях. 2. Вело-екскурсія рідними стежками.
1.Бесіди по класах »Безпечна дорога з дому до школи». 2. Благодійна акція « Серцем до серця». До Міжнародного Дня благодійності. 3.ТКГ: Виховна година «Спорт – запорука майбутнього» |
12.09.
13.09. |
Обізнаність та самовираження у сфері культури. Соціальна та громадянська компетентності Екологічна грамотність і здорове життя
|
8-11кл.
5-11кл. 8-11кл.
1-11кл.
1-11кл.
1-11кл. |
ЗВР Педагог-організатор Класні керівники |
||||||||||
ІІІ тиждень 19.09.-23.09 -- Тиждень історії України |
|||||||||||||||
1. Створення вітального відео до Міжнародного дня батька.
2. День народження смайла. День боді арту.
3. Міжнародний день миру. Круглий стіл з елементами майстер-класу «У моїй Україні ніхто не стріляє…». Створення голубів миру. 4.Година спілкування до Дня партизанської слави «Історії трагічні сторінки нам не забути навіки».
|
1. Створення вітання для батьків.
1. Участь у заходах до Дня народження смайла.
1. Круглий стіл «Моє життя до та після 24 лютого 2022 р. Чого нас навчила війна?».
1.Перегляд фільму про партизанів.
1.ТКГ : Виховна година ««Історії трагічні сторінки нам не забути навіки».» 2. Загальношкільна учнівська конференція. Вибори президента. Вибори шкільного парламенту.
|
19.09.
19.09.
21.09.
22.09.
20.09 |
Обізнаність та самовираження у сфері культури.
Соціальна та громадянська компетентності
Екологічна грамотність і здорове життя
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
9-11кл.
1-5кл.
5-11кл.
9-11кл.
1-11кл.
5-11кл. |
ЗВР Педагог-організатор Класні керівники |
||||||||||
IV тиждень 26.09.-30.09 -- Тиждень фізики |
|||||||||||||||
1.Всесвітній день туризму 2.День пам’яті жертв Бабиного Яру. 3. Літературні читання творів улюблених письменників до Всеукраїнського дня бібліотек «Мандруємо світом літературних героїв».
4. Години спілкування «Правила безпеки, які можуть врятувати життя».
5. Міжнародний день музики 1.Свято до Дня працівника освіти «Марафон вітань для вчителів». |
1.Вело-прогулянка по селі 1.Захід «Вшановуємо пам’ять жертв Бабиного Яру».
1. Презентація улюблених книг. Знайомство з читацькими смаками учнів.
1.Гра «Кращий знавець правил дорожнього руху».
1.ТКГ :Виховна година «Правила безпеки, які можуть врятувати життя». 1. Підготовка привітання вчителям. 2. День самоврядування у школі. |
27.09. 29.09
30.09.
28.09 |
Обізнаність та самовираження у сфері культури
Уміння вчитися впродовж життя
|
8-11кл. 9-11кл.
4-7кл.
7-11кл.
1-11кл.
1-11кл. |
ЗВР Педагог-організатор Класні керівники |
||||||||||
Жовтень
Місячник військово-патріотичного виховання
Ціннісне ставлення до держави і суспільства, захисників
І тиждень 03.10-07.10 --Тиждень природознавства |
|||||||||||||||
2. Години спілкування до Дня людей похилого віку. Допомога одиноким жителям села.
3. Всесвітній день захисту тварин. Створення відеоролика «Мої домашні улюбленці».
4. Конкурс «Школа має талант» |
1.ТКГ :Виховна година «Поважай людей літнього віку». 2.Волонтерська допомога потребуючим.
1. Участь у створенні відео. 2. Поїздка в зоопарк.
1.Участь в конкурсі. |
03.10
04.10
07.10 |
Обізнаність та самовираження у сфері культури Соціальна та громадянська компетентності
Уміння вчитися впродовж життя
Компетентності у природничих науках і технологіях |
1-11кл.
4-7кл.
1-11кл.
1-11кл.
|
ЗВР Педагог-організатор Класні керівники |
||||||||||
ІІ тиждень 10.10-14.10 -- Тиждень Захисту Вітчизни |
|||||||||||||||
1.Конкурс малюнків «Я намалюю світ, в якім живу» до Дня художника.
2. Декада захисника України «Захисники країни, спасибі за майбутнє України». Змагання «Ми нащадки славних козаків». Фотовиставка до Дня захисника України «Я пишаюсь Вами, мої рідні» (фото захисників України).
3. День Захисника України. Створення мотиваційного відео для ЗСУ «Лист захиснику». |
1.Створення малюнків для конкурсу.
1.ТКГ :Виховна година «Пам’ятай тих, хто тримає наше мирне небо». 2. Зустріч з військо службовцями. 3. Підготовка матеріалів учнями класу про українське козацтво. 4.Участь у змаганнях та фотовиставці.
1.Участь у створенні відео. |
10.10.
10.10-21.10
13.10. |
Обізнаність та самовираження у сфері культури
Соціальна та громадянська компетентності
|
1-6кл.
1-11кл.
9-11кл. 7-11кл.
5-11кл.
8-11кл. |
ЗВР Педагог-організатор Класні керівники |
||||||||||
ІІІ тиждень 17.10-21.10 -- Тиждень англійської мови |
|||||||||||||||
1. Круглий стіл «Діти війни».
2. Інформаційна хвилинка до Міжнародного дня Організації Об’єднаних Націй. 3. Осінній ярмарок «До нас на ярмарок завітай – дари осені придбай».
4.Конкурс:» Кращий читач агнглійських віршів» 5.Урок- віртуальна подорож:” Welcom to London” 6.Інтелект шоу « Цікава англійська» |
1.Бесіди про війну, перегляд відео, створення малюнків «Світ до війни та після».
1. Перегляд тематичних відео про ООН.
1.Створення осінніх композицій. 2. Підготовка до ярмарку. 3. Екскурсія до осіннього лісу, створення фото звіту. 4. Бесіда «Поведінка учнів у школі».
5. Проведення бесід із техніки безпеки з метою профілактики нещасних випадків під час осінніх канікул. 1.ТКГ :Виховна година «Англійська мова – крок до Європи». |
17.10.
20.10.
21.10. |
Соціальна та громадянська компетентності
Інформаційно-цифрова компетентність Обізнаність та самовираження у сфері культури
Ініціативність і підприємливість Інформаційно-цифрова компетентність |
9-11кл.
5-11кл.
5-11кл.
8-11кл.
5-11кл.
1-11кл.
1-11кл.
9-11кл.
4-8кл.
5-11кл. |
ЗВР Педагог-організатор Класні керівники |
||||||||||
Листопад
Місячник превентивного виховання
Ціннісне ставлення до людей і свого роду
І тиждень 01.11-04.11 -- Тиждень інформаційних технологій |
||||||||||
1.Інформаційна хвилинка до Дня Європейського Союзу.
2. Конкурс стінгазет від класів «Разом ми – сім’я, де кожен – особистість».
|
1. Бесіда «ЄС. Цікаві факти». Перегляд відео.
1. Створення стінгазет. 2. Посиденьки в класі. Перегляд улюблених фільмів. 1.ТКГ :Виховна година «Європейський союз – початок нової історії». |
01.11.
31.10-04.11
|
Інформаційно-цифрова компетентність
Уміння вчитися впродовж життя
|
1-11кл.
5-11кл. |
ЗВР Педагог-організатор Класні керівники |
|||||
ІІ тиждень 07.11-11.11 --Тиждень української мови та літератури |
||||||||||
1. Тиждень української писемності та мови «Розмовляй українською! Чуєш?»
2.Всесвітній день науки. Конкурс «Найерудованіший» 3. Гра-вікторина «Українська мова: світ загадок і таємниць».
|
1. Створення стінгазети та кросвордів до Дня мови. 2.Участь у літературних читаннях віршів про мову.
1. Участь у квесті грі-вікторині «Українська мова: світ загадок і таємниць». 2. Акція «Книгу бережи». Перевірка шкільних підручників. 1.ТКГ :Виховна година «Мова – найбільший скарб людства» |
07.11-11.11
10.11.
11.11.
|
Спілкування державною (і рідною мовою у разі відмінності) мовами
Уміння вчитися впродовж життя
|
5-11кл.
7-11кл.
9-11кл.
5-11кл.
5-11кл. |
ЗВР Педагог-організатор Класні керівники |
|||||
ІІІ тиждень 14.11-18.11 -- Тиждень основи здоров’я |
||||||||||
1.Година спілкування з елементами тренінгу «Толерантність світу – гарантія миру». Перегляд короткометражного соціального фільму.
2. Створення мотиваційного відео до Міжнародного дня відмови від паління «Паління: вибір на користь здоров’я чи свідома шкода?». Перегляд соціальних роликів «Наше здоров’я – у наших руках».
4. День позитиву до Всесвітнього дня дитини (конкурси, банси, ігри). 5.Шкільний кінозал. Перегляд улюблених мультфільмів (1-5 класи). |
1. Тренінг «Толерантність врятує світ», створення дерева толерантності, виконання тесту «Чи толерантна я людина?»
1.Створення відео від класу. 2. Круглий стіл «Шкідливі звички: всі «за» і «проти». 3. Година спілкування «Мої обов’язки та права». 4.Робота з дітьми схильними до порушень дисципліни. 5. Перегляд соціально відео «Булінг – проблема сучасності».
1. Участь в заходах. 2.Перевірка щоденників успішності.
1.ТКГ :Виховна година «Булінг – проблема сучасності». |
16.11.
18.11.
18.11.
|
Соціальна та громадянська компетентності Інформаційно-цифрова компетентність
Екологічна грамотність і здорове життя Екологічна грамотність і здорове життя
Обізнаність та самовираження у сфері культури
|
8-11кл.
9-11кл. 8-11кл.
5-8кл.
5-11кл.
5-11кл.
|
ЗВР Педагог-організатор Класні керівники |
|||||
IV тиждень 21.11-30.11 -- Тиждень географії |
||||||||||
1. Година спілкування до Дня Свободи і Гідності України «Любов до країни навіки у їхніх серцях».
2. Участь в акції «Запали свічку», створення відеозвіту.
3.Створення фотоколажу від класів «Ми відповідаємо за тих, кого приручили…» до Всесвітнього дня домашніх тварин. |
1.Година спілкування: «Не згасне пам’яті свіча». 2.Конкурс малюнків «Герої сучасності». 3. Ігри патріотів «Я українець і я цим пишаюсь» (українознавчий квест з елементами спортивних змагань). 4. Перегляд документального фільму про початок Революції Гідності. 1. Створення відео про участь учнів та їх сімей в акції «Запали свічку». 2. ТКГ :Виховна година «Голодомор – злочин проти українського народу».
1.Участь в заходах.
|
21.11.
26.11.
30.11. |
Соціальна та громадянська компетентності
Уміння вчитися впродовж життя Соціальна та громадянська компетентності
Інформаційно-цифрова компетентність
Компетентності у природничих науках і технологіях |
7-11кл.
1-6кл.
8-11кл.
9-11кл.
9-11кл.
1-11кл.
6-11кл. |
|
|||||
ЗВР Педагог-організатор Класні керівники |
||||||||||
Грудень
Місячник патріотичного виховання
Ціннісне ставлення до себе, суспільства і держави
І тиждень 01.12-09.12. -- Тиждень історії та права |
|||||||||
1. Виступ агітбригади до Міжнародного дня боротьби зі СНІДОМ.
2.Години спілкування до Міжнародного дня інвалідів. Перегляд соціального короткометражного фільму «Інвалідність – не вирок».
3.Година спілкування з волонтерами «Волонтери – гарячі серця і холодний розум...»
4.День Збройних Сил України. Привітання чоловіків та хлопців зі святом. Створення відео.
5.Правовий турнір до Міжнародного дня захисту прав людини «Знай свої права і виконуй обов’язки». |
1. Бесіда про СНІД, шляхи зараження, способи захистити себе. 2.Зустріч з медичними працівниками.
1.Участь в заходах.
1.ТКГ :Виховна година «Інвалідність – не вирок». 1. Круглий стіл «Волонтерство – свідомий вибір». 2. Зустріч з волонтерами. 3.Майстер-клас зі створення новорічних подарунків воїнам АТО.
1.Організація вітання хлопцям від дівчат.
1.Участь в зустрічі з правоохоронцями. |
01.12.
02.12.
05.12.
06.12.
09.12. |
Компетентності у природничих науках і технологіях
Уміння вчитися впродовж життя
Соціальна та громадянська компетентності
Соціальна та громадянська компетентності
Обізнаність та самовираження у сфері культури
Соціальна та громадянська компетентності |
7-11кл.
5-9кл.
9-11кл.
1-11кл.
8-11кл.
6-11кл.
5-11кл.
9-11кл. |
|
|
|||
ЗВР Педагог-організатор Класні керівники |
|
||||||||
ІІ тиждень 12.12.-16.12 -- Тиждень музичного виховання |
|||||||||
1.День благодійництва. Збирання подарункових наборів для захисників.
2.Андріївські вечорниці «Йдуть на вечорниці хлопці й молодиці».
3.145 років від дня народження Миколи Дмитровича Леонтовича (1877 – 1921), українського композитора.
4. Посиденьки за чашкою чаю до Міжнародного дня чаю. Перегляд новорічних фільмів. |
1. Участь у зборі подарункових наборів. 2.Бесіда «Твори добро, бо воно завжди повертається». 1.Учать в заході. 2.Приготування гостинців до чаю для посиденьок. 3.Створення новорічних листівок рідним. 1.ТКГ :Виховна година «Твори добро і воно до тебе повернеться » |
12.12.
13.12.
16.12. |
Соціальна та громадянська компетентності Уміння вчитися впродовж життя
Обізнаність та самовираження у сфері культури
|
9-11кл.
5-9кл.
9-11кл.
1-11кл.
|
ЗВР Педагог-організатор Класні керівники |
|
|||
ІІІ тиждень 19.12-23.12 -- Тиждень трудового навчання |
|||||||||
1. Конкурс новорічних іграшок від класів.
2.Майстер-клас від учнівського самоврядування зі створення новорічних листівок, іграшок та подарунків до Дня подарунків.
3. Театралізоване дійство «Пригоди друзів у пошуках Нового року».
|
1. Участь в конкурсі. 2. Створення новорічної атмосфери в класі.
1.Участь в майстер-класі.
1.Участь в заході. 2.Вечір в колі друзів (святкування завершення навчального року, настільні ігри, танці). 3. Проведення бесід із техніки безпеки з метою профілактики нещасних випадків під час зимових канікул. 1.ТКГ :Виховна година «Новорічні свята та традиції» |
19.12-23.12
21.12.
23.12. |
Уміння вчитися впродовж життя
Обізнаність та самовираження у сфері культури
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
1-11кл.
1-8кл.
1-11кл. |
ЗВР Педагог-організатор Класні керівники |
|
|||